A korábbi Red Bull-pilóta, Mark Webber szerint nagyon korai leírni még egykori csapatát még akkor is, ha a következő három futam vélhetően nem a Red Bullról fog szólni. Montreal, Baku és Spielberg is olyan pálya, ahol sokat számít a lóerő, márpedig a bikák abból most hiányt szenvednek, mivel a Renault új erőforrása egyelőre késik.
„Sose becsüljük le őket, a hátrányuk nem olyan borzalmasan nagy. Nagyjából három tized lehet a hátrányuk jelenleg, ami egy teljes verseny során is alig 20 másodperc. Ha a nyár folyamán megkapják az ígért, új lóerő-löketet, akkor még teljessé tehetik idei szezonjukat” – nyilatkozta Mark Webber. Jelenleg a Renault motorja a számítások szerint legalább 30 lóerő hátrányban van a Ferrari-Mercedes párosétól.
A frissítést jelenleg csak július elejére ígérik a franciák. Közben azonban lehet készülni a következő szezonra is. „A szabályok 2018-ban is ugyanazok maradnak. Amit idén megtanultak és kiismertek az új autókról, a következő évadra sokat segíthet. Egyik szemüket biztosan rajta tartják a jövő évi fejlesztéseken. Mindig is fenomenálisan jó autókat terveztek, de most nagy kihívás előtt állnak, nagyon szoros a versenynaptár is, minden olyan gyorsan történik, kevés az idő a gyors reagálásokra. De a jövő évi autó tervezésére még jó pár hónapjuk maradt” – tette hozzá az ausztrál ex-pilóta.
Webber szerint két potenciális világbajnok ül a volánnál, Daniel Ricciardo és Max Verstappen, az autót pedig egy tervezőzsenire bízták újfent, Adrian Newey a felelős a fejlesztésért. Szerinte ez garancia a hamarosan újra bekövetkező jó szereplésre.