DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. április 19. péntek
F1

Jövőre jöhet a McLaren új főszponzora

A wokingi F1-es alakulatot ügyvezető igazgatóként iránytó Zak Brown fáradhatatlanul küzd azért, hogy záros határidőn belül megfelelő támogatókat szerezzen csapata számára.

Zak Brown ősrégi McLaren-rajongónak nevezi magát, ezért egy álma vált valóra, amikor tavaly elfoglalhatta a csapat ügyvezető igazgatói székét. Az amerikai előtte két évtizedig saját ügynökségét, a Just Marketing Internationalt irányította, és számtalan neves támogatott sikerült megnyernie az F1-nek, helyzete mégis érdekes, hiszen saját csapata immár negyedik éve főtámogató nélkül áll. „Én hoztam a csapathoz a Johnnie Walkert, a Chandont, az NTT-t és a Hiltont, ezért eltökélt szándékom, hogy ezt a kört tovább bővítsem. A McLaren túl régóta szerepel már főtámogató nélkül a Forma-1-ben, és rossz, ha idén nem lesz változás, de jövőre már egyértelműen meg fog történni” – nyilatkozta Brown a Forbes-nak.



Az üzletember azt is elmondta, hogy miért kellene támogatniuk a cégeknek a McLarent. „Azért, mert különleges. Ez a cég 54 éve létezik, ebből 51 évet pedig a Forma-1-ben töltött. Ez alatt a McLaren 20 egyéni világbajnoki címet szerzett olyan pilótákkal, mint Emerson Fittipaldi, James Hunt, Niki Lauda, Alain Prost, Ayrton Senna, Mika Hakkinen és Lewis Hamilton. Olyasvalaki vagyok, aki előre néz a hátrafelé tekintés helyett, de a márka történelme központi szerepet játszik annak vonzerejében. Amikor Henry Ford azt mondta, hogy ’a történelem ostobaság’, nem mondott igazat.”

Brown hozzátette, rengeteg olyan dolgot ajánlhatnak leendő partnereik számára, amiket más csapatok nem. „A McLaren része a McLaren Racing, a McLaren Applied Technologies és a McLaren Automotive is. Egy Forma-1-es csapat sem tagja ilyen erős hármasnak, ez pedig nagyon komoly előnyt jelent számunkra – és az elkövetkezendőkben ki is akarom használni.”

„Dióhéjban, segítünk a cégeknek eladni termékeiket és szolgáltatásaikat – mégpedig azzal, hogy támogatjuk a marketingcéljaikat. De egyúttal segítünk is ezen termékek előállításában a McLaren Applied Technologies-en keresztül, használva a Forma-1-ben kifejlesztett és tökéletesített ultra-high-tech lehetőségeinket. Végül, de nem utolsósorban, a McLaren mindig is nagy innovátor volt a marketing területén, és azt akarom, hogy ez így is maradjon. Csak figyeljenek!”

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: