A svájci csapat várja már a Kínai Nagydíjat, ahol ugyan a tavalyi Ferrari motor miatt gondban lehetnek a 1,5 kilométer hosszú egyenesben motorerő tekintetében, ám ez a lemaradás még nem akkora, mint amire az évad második felében számíthatnak. Továbbra is a pontszerzés a célkitűzés, amire tavasszal még reális esély van, nyártól a motorfrissítéseket követően ez egyre csökkenni fog.
Azt már hétfő óta tudjuk hivatalosan is, hogy Sanghajban sem állhat rajthoz Wehrlein, helyét ismét Antonio Giovinazzi veszi át a Saubernél. A közlemény nem említ már konkrét időpontot, jelenleg azt várják, hogy vagy a Bahreini, vagy az Orosz Nagydíjra már bevethető lesz a német pilóta. Felröppent azonban már olyan pletyka is, hogy nem csak egészségügyi, hanem valami más oka is van a késlekedésnek és Wehrlein egész szezonja rámehet.
„A sanghaji pálya hátsó egyenese az egyik leghosszabb az évad során, ahol a kiváló csúcssebesség kulcsfontosságú. Az aszfaltcsík érdekes elegye a lassú, közepesen gyors és gyors kanyaroknak. Technikás részt is találunk itt, ahol a precíz vezetés és az autó jó egyensúlya elengedhetetlen. Bahreinben pedig az évad első éjszakai futamán vehetünk majd részt. A pálya és a környező vidék is érdekes látványt nyújt villanyfénynél. Azt a futamot is nagyon várjuk már” – beszélt a következő két helyszínről Marcus Ericsson, a Sauber egyik pilótája.
„Számomra most az a legfontosabb, hogy intenzíven tudjak edzeni, hogy részemről 100%-os teljesítményt tudjak nyújtani. Remélhetőleg, akkor már tényleg jól felkészült leszek első teljes hétvégémre a Sauberrel. Remélhetőleg, ez már Bahreinben bekövetkezik, de ha nem ott még nem, akkor Oroszországra már teljesen készen fogok állni” – tekintett a jövőbe a még mindig sérült Pascal Wehrlein, aki tehát nem áll rajthoz Kínában sem, Giovinazzi helyettesíti, ahogy Melbourne-ben is.