Úgy fest, hogy a Red Bull 2017-ben is használni fogja a nemrég beltiltott felfüggesztést, amit a Ferrari érdeklődésére szabálytalannak minősített az FIA - ezt, vagy legalábbis egy hasonló alapokon nyugbó rendszert alkalmazott 2016-ban a Red Bull és a Mercedes is. Idén a Scuderia is hasonlóval készült, de a szövetség válasza alapján ez szabálytalan.
A némileg az aktív felfüggesztésre hajazó megoldást azonban mégsem tiltotta be teljesen a szövetség, az Auto Bild információi szerint ugyanis csak a Ferrari konkrét terveire mondtak neket és ezt most dr. Helmut Marko is megerősítette: "Nem használhatjuk 100%-ban a rendszert 2017-ben, de így is bevethető" - mondta a Red Bull tanácsadója.
Ezek szerint kisebb módosításokkal ugyan, de maradhatnak a kérdéses elemek, a Ferrari ötlete viszont tiltott - nekik kell tehát alkalmazkodni jobban a helyzethez. Ezzel együtt Gustav Brunner, a korábbi F1-es tervező szerint ennek nem lesz túl nagy hatása Melbourne-ben, mert úgy véli, hogy mindhárom topcsapat hasonló rendszert alkalmaz majd.