DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. április 19. péntek
F1

F1, Indy, WEC, DTM – hol köt ki a jó Pastor?

A jelenleg is a Formula-1-es visszatérésén munkálkodó egyszeres futamgyőztes venezuelai elmondása szerint természetesen a királykategóriába vágyik, de azért a B-terven is dolgoznak...

A 2012-es Spanyol Nagydíj győztese szponzori problémák miatt veszítette el ülését a Renault-nál Kevin Magnussennel szemben, s menedzserével, Nicolas Todttal együtt azon dolgozik, hogy valahogyan visszakerüljön a száguldó cirkuszba. Maldonado idén nem versenyez, jelenleg a Pirelli számára tesztel abroncsokat, amiről Mészáros Sándor kollégánk után saját honlapjának is szólt néhány szót: „Úgy érzem, készen állok. Rengeteget vezettem a Pirelli számára egy átalakított GP2-es autót, Mugellóban és Barcelonában próbálgattam különböző keverékeket. A következő lépés a szélesebb abroncsokra való áttérés lesz.”

maldonado_2015_cs



Ami a Formula-1-es visszatérés anyagi feltételeit illeti, Maldonado bizakodó: „Pár hete kezdtünk el a jövő évi visszatérésen dolgozni, de ehhez több szponzorra lenne szükségem. Szerintem az esélyeink egészen jók, szóval próbálunk egy jó csomagot összerakni egy olyan csapathoz, mellyel rendszeres pontszerző lehetek, mentesen a múltbéli problémáktól. Jó az esély, van is mozgolódás, szóval majd meglátjuk.”

„A PDVSA nem az egyetlen venezuelai cég” – folytatta Maldonado. „Persze biztos, hogy el a legfontosabb, csakhogy az olajválság és az alacsony olajár nagy problémákat okoz. De az olajár emelkedni látszik, ami segíteni fogja országunkat” – mondta a venezuelai, akit arról is megkérdeztek, hogy a különböző lehetőségek közül az F1-es szereplés a legvonzóbb-e számára:

„Jelenleg igen, de B-terven is fogunk dolgozni. Egyelőre ez még nem tiszta, lehet Indy, LMP1 vagy DTM is. Van pár lehetőség, egyelőre egészen nyitott minden.”

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: