DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. április 19. péntek
F1

A negatív reklám is reklám az F1-ben

Az F1-es bizottság egyik tagja, Martin Sorrell a helyszínen tekintette meg a Brit Nagydíjat, és úgy véli, hogy a sportágat illető kritikák nem feltétlenül tartják távol a szponzorokat.

Márpedig kinek ne hihetnénk, ha nem annak az embernek, aki bevételek szempontjából a világ legnagyobb hirdetőcégét, a WPP-t vezeti? Martin Sorrell az F1-es bizottság tagjaként természetesen értesül a sportágat illető mindennapi kritikaáradatról, de úgy véli, hogy ahelyett, hogy a hírek elfordítanák az embereket a sportágtól, inkább még több embert kezd vonzani.



„Érdekes, hogy amikor egy-egy sportág nyomás alá kerül, fordított pszichológia játszódik le, és az emberek nagyobb figyelmet tanúsítanak iránta” – mondta Sorrell az Associated Pressnek. „Minél több a súrlódás, kicsit furcsa módon, de érdekessé válik, mintsem taszítóvá.” A 70 éves üzletember azonban nem annyira optimista, hogy azt mondja, a negatív kommentek után is ugyanúgy csatlakoznak majd új szponzorok a sportághoz, még akkor sem, ha 2017 gyökeres változásokat akarnak életbe léptetni. „Nyilvánvalóan lesz néhány változás, melyek segíteni fogják a sportot, de én marketing szempontból vizsgálom a helyzetet.”

„Silverstone-ban beszéltem eggyel-kettővel a WPP partnerei közül, akik érdeklődnek a Forma-1 iránt, de zavarják őket azok a dolgok, melyeket olvasnak és hallanak. Ez instabilitást és bizonytalanságot eredményez, ami természetesen nem jó, de úgy vélem, nagy lehetőségek rejlenek benne. A sport egyre fontosabb lesz az élő eseményekkel, a jogdíjak pedig folyamatosan emelkednek. Így ha valaki az F1-re gondol ebből a konextusból szemlélve, több lehetőséget is tartogat a növekedésre.”

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: