DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. március 28. csütörtök
F1

Új digitális partnerrel erősít a Force India

A Crash Media Group webfejlesztéssel foglalkozó cége, az Accelerate 2015-től a Force Indiát támogatja majd, mégpedig a csapat digitális felületeit veszi majd kezelésbe.

A partnerkapcsolat legfőbb célja a csapat online megjelenésén javítani, hogy a következő szezontól még közelebb tudjanak kerülni rajongóikhoz. A Force India műveleti igazgatója, Otmar Szafnauer így nyilatkozott az új szponzorral kapcsolatban: „Nagyön örülünk neki, hogy az Accelerate és a Crash Media Group az új digitális partnereink. Nagy tapasztalatokat szereztek már a motorsport digitális világában, és azokat az értékeket képviselik, melyekre nekünk is szükségünk van. Izgatottak vagyunk, hiszen olyan fejlesztésekkel járulnak hozzá a csapat sikeréhez, amivel a csapat egész digitális jelenlétét megújítják majd a következő néhány szezonban.”



A Crash Media Group ügyvezető igazgatója, William Miller alig várja, hogy elkezdjék a közös munkát a csapattal. „A Crashnek hosszú időre nyúló kapcsolata van a Force Indiával, és nagyon örülök neki, hogy ezt most sikerült megerősíteni, mint a csapat hivatalos partnere. A Force India olyan csapat a Forma-1-ben, amely az élcsapatok irányába tart, és boldogak vagyunk, hogy segíthetjük őket ezen az úton” – említette.

Miller hozzátette, hogy a cég eddigi partnerei közül egyértelműen a silverstone-i csapat emelkedik ki. „Az Accelerate, mint  Crash Media Group része, megtiszteltetésnek érzi, hogy különféle projektekben vehetett részt, hogy néhány nagyszerű ügyféllel működhetett együtt, és a Sahara Force Indiával kötött szerződésünk ezen partnerkapcsolatok tetejére kívánkozik. Az, hogy izgatottak vagyunk amiatt, hogy a csapattal tartunk ezen az úton, nem fejezi ki eléggé hozzáállásunkat” – tette hozzá az üzletember.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: