daCosta
FE: Da Costa lemerült akkuval nyert Marokkóban
Nem csupán a szezon ötödik győztese – öt futamon –, hanem a következő négyből hárman is 0,0 %-os energiaszinttel gurultak be a célba Marrakeshben: a Techeetah kezéből emiatt csúszott ki a kettős győzelem.
részletekSzázadok döntöttek a Formula-E pole-járól
Da Costa bizonyult a leggyorsabbnak, de csak egy hajszállal - a pontversenyt vezető nem is tudott mért kört összerakni, kiváló időmérővel hangoltak a pilóták a hamarosan kezdődő futamra.
részletekBMW: Szabad a versenyzés az ütköző csapattársak között
Bár Antonio Felix da Costa és Alexander Sims csapattársakként, ráadásul az élen ütköztek össze a Formula-E legutóbbi futamán, Marokkóban, a csapatfőnök szerint ennek ellenére továbbra is szabadon versenyezhetnek egymás ellen.
részletekDa Costa: Én hibáztam a balesetnél
A BMW pilótáinak rendkívül balszerencsés marrakeshi mutatványa után Antonio Felix da Costa és Alexander Sims magyarázzák a történteket: a portugál a csapatutasításra várt, a brit azt mondja, igazából nem is akart előzni.
részletekAz élen ütközött a két BMW, d’Ambrosio nevetett a Marrakesh ePrix végén
Kétségtelenül a legemlékezetesebb versenyeinek egyikét szállította a Formula-E marrakeshi fordulója, ahol a BMW-k kettős győzelem felé száguldottak, amíg csatába nem bocsátkoztak egymással. D’Ambrosio először nyert futamot a pályán.
részletekA BMW nyerte az FE új korszakának első futamát
Vergne-t az élen állva büntették, de végül így is őrült üldözőhadjáratot indított a győzelemért az utolsó körben az Arab-félsziget első Formula-E-versenyén. Antonio Felix da Costa kalandos módon jutott el a pole-ból a győzelemig.
részletekÉletre kelt a BMW, da Costa a pole-ban a szezonnyitón
A reggeli vihar miatt rövidített időmérőn Antonio Felix da Costa szerezte meg a rajtelsőséget az Ad-Diriyah ePrix futamára. Frissítés: utólag egy halom büntetést kiosztottak.
részletekAkik a Formula-1 előszobájában ragadtak, 2. rész
z utóbbi években számos precedens volt reményteljes karrierek félresiklására, méghozzá elsősorban anyagi okok miatt. Összeállításunk második részében olyan neves nevelőszériákban élmenő tehetségeket mutatunk be, akik bár az ott mutatott teljesítményük alapján kiérdemelték, de végül nem jutottak F1-es üléshez, viszont később a Formula-E mentőövet dobott számukra.
részletekAmikor a WSR gyorsabb volt az F1-nél
Idén kihunyt a Formula V8 pislákoló lángja: a korábbi Formula Renault 3.5 végleg befejeződik. Fénykorában a széria autói a leggyorsabb kanyarokban az F1-es gépeket verték, több leszorítóerőt generáltak náluk.
részletekPiquet Jr. elküldte a fenébe a halo pártolóit
A Formula-E pilótái és nézői szerencsésnek mondhatják magukat amiatt, hogy e sorozatban még nem jelent közvetlen fenyegetést az ellentmondásos fejvédőelem bevezetése, ám amikor bedobtuk a témát az unatkozó versenyzők közé, azonnal ráugrottak.
részletekA széria, ahol fizetős versenyzőnek nincs helye
A Formula-E-ben olyan nevek is szerepelnek, mint Nick Heidfeld vagy Jose Maria Lopez: vetélytársuk szerint fizetős pilótáknak esélyük sincs, ellentétben például a GP2-vel.
részletekKvjat miatt nem lett F1-es, nehezen viseli
Antonio Felix da Costa azért nem lett F1-es pilóta, mert a Red Bull Danyiil Kvjatot választotta ki helyette - az azóta a Formula-E-t és a DTM-et is megjárt versenyző szerint még mindig nehéz ezt elfogadnia.
részletek