DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. március 29. péntek

daCosta

FE: Da Costa lemerült akkuval nyert Marokkóban

Nem csupán a szezon ötödik győztese – öt futamon –, hanem a következő négyből hárman is 0,0 %-os energiaszinttel gurultak be a célba Marrakeshben: a Techeetah kezéből emiatt csúszott ki a kettős győzelem.

részletek

Századok döntöttek a Formula-E pole-járól

Da Costa bizonyult a leggyorsabbnak, de csak egy hajszállal - a pontversenyt vezető nem is tudott mért kört összerakni, kiváló időmérővel hangoltak a pilóták a hamarosan kezdődő futamra.

részletek

BMW: Szabad a versenyzés az ütköző csapattársak között

Bár Antonio Felix da Costa és Alexander Sims csapattársakként, ráadásul az élen ütköztek össze a Formula-E legutóbbi futamán, Marokkóban, a csapatfőnök szerint ennek ellenére továbbra is szabadon versenyezhetnek egymás ellen.

részletek

Da Costa: Én hibáztam a balesetnél

A BMW pilótáinak rendkívül balszerencsés marrakeshi mutatványa után Antonio Felix da Costa és Alexander Sims magyarázzák a történteket: a portugál a csapatutasításra várt, a brit azt mondja, igazából nem is akart előzni.

részletek

Az élen ütközött a két BMW, d’Ambrosio nevetett a Marrakesh ePrix végén

Kétségtelenül a legemlékezetesebb versenyeinek egyikét szállította a Formula-E marrakeshi fordulója, ahol a BMW-k kettős győzelem felé száguldottak, amíg csatába nem bocsátkoztak egymással. D’Ambrosio először nyert futamot a pályán.

részletek

A BMW nyerte az FE új korszakának első futamát

Vergne-t az élen állva büntették, de végül így is őrült üldözőhadjáratot indított a győzelemért az utolsó körben az Arab-félsziget első Formula-E-versenyén. Antonio Felix da Costa kalandos módon jutott el a pole-ból a győzelemig.

részletek

Életre kelt a BMW, da Costa a pole-ban a szezonnyitón

A reggeli vihar miatt rövidített időmérőn Antonio Felix da Costa szerezte meg a rajtelsőséget az Ad-Diriyah ePrix futamára. Frissítés: utólag egy halom büntetést kiosztottak.

részletek

Akik a Formula-1 előszobájában ragadtak, 2. rész

z utóbbi években számos precedens volt reményteljes karrierek félresiklására, méghozzá elsősorban anyagi okok miatt. Összeállításunk második részében olyan neves nevelőszériákban élmenő tehetségeket mutatunk be, akik bár az ott mutatott teljesítményük alapján kiérdemelték, de végül nem jutottak F1-es üléshez, viszont később a Formula-E mentőövet dobott számukra.

részletek

Amikor a WSR gyorsabb volt az F1-nél

Idén kihunyt a Formula V8 pislákoló lángja: a korábbi Formula Renault 3.5 végleg befejeződik. Fénykorában a széria autói a leggyorsabb kanyarokban az F1-es gépeket verték, több leszorítóerőt generáltak náluk.

részletek

Piquet Jr. elküldte a fenébe a halo pártolóit

A Formula-E pilótái és nézői szerencsésnek mondhatják magukat amiatt, hogy e sorozatban még nem jelent közvetlen fenyegetést az ellentmondásos fejvédőelem bevezetése, ám amikor bedobtuk a témát az unatkozó versenyzők közé, azonnal ráugrottak.

részletek

A széria, ahol fizetős versenyzőnek nincs helye

A Formula-E-ben olyan nevek is szerepelnek, mint Nick Heidfeld vagy Jose Maria Lopez: vetélytársuk szerint fizetős pilótáknak esélyük sincs, ellentétben például a GP2-vel.

részletek

Kvjat miatt nem lett F1-es, nehezen viseli

Antonio Felix da Costa azért nem lett F1-es pilóta, mert a Red Bull Danyiil Kvjatot választotta ki helyette - az azóta a Formula-E-t és a DTM-et is megjárt versenyző szerint még mindig nehéz ezt elfogadnia.

részletek