Steward
Gobodics Tamás
Pontállások Versenynaptárak Pilóták Csapatok
2018. május 21. hétfő

SzalayBalázs

Négylevelű lóhere és szerencsefaktor a sivatagban

A szerencse nem csupán az életben, a sivatagi versenyzésben is nagyon fontos – ám Szalay Balázs szerint nem lehet karba tett kézzel várni rá, tenni is kell érte. Az Opel Dakar Team pilótájának tapasztalatai szerint ugyanis Fortuna nem szegődik ok nélkül az ember mellé – meg kell dolgozni a kegyeiért!

részletek

Jogos, de fájdalmas döntés – Szalayék nem folytathatják

Vöröslő szemekkel, két-három órás alvás, egész éjszakás szerelés után vágtak neki a keddi szakasznak. Nem adták fel, úgyhogy már csak ezért is megérdemelték volna, hogy átengedje őket a sivatag. Megjegyzendő, a sivataggal nem is lett volna baj, a dűnéket simán vették, a technika ördöge azonban közbeszólt. Az Opel Dakar Team párosa a verseny feladására kényszerült a 40. Dakar Ralin.

részletek

Nehéz döntést hozott az Opel Dakar Team

Álltak a dűnék között, és megint nem indult a kocsi. A harmadik önindító ment tönkre három nap alatt. Ezúttal azonban annyi különbség volt, hogy Szalay Balázs és Bunkoczi László az előző napi éjszakai műszak miatt utolsóként rajtolt a szakaszon, vagyis mögötte már nem jött senki. Úgyhogy amikor az egyetlen, még látótávolságon belül lévő kamion lehúzta őket egy nagy dűnéről és beindult az Opel Crossland, döntést kellett hozniuk. Belemennek egy hosszú, hosszú dűnesorba, kockáztatva, hogy megint kint éjszakáznak a sivatagban, vagy kimennek a műútra a két csekkpont között. Utóbbi mellett döntöttek.

részletek

Szalayék borultak, de folytatják!

Versenyfutás az idővel – ennek a sivatagi „társasjátéknak” minden csínját-bínját jól ismeri az Opel Dakar Team szervizcsapata, amire nagy szükség is volt hétfőn éjszaka, kedd hajnalban és reggel. A jubileumi, 40. Dakar Rali hétfői penzuma két szakaszból állt, az első, nyolcvan kilométeres távot gond nélkül teljesítette a Szalay Balázs, Bunkoczi László kettős, mindössze kétszer kellett tolatnia, a versenyzők ki sem szálltak a Crossland X-ből.

részletek

Opel Dakar Team: Vérbeli Dakar-szakasz!

Amikor egy szakaszra a tizenháromszoros Dakar-győztes Stéphane Peterhansel azt mondja, nehéz, akkor képzelhetik, mennyire lehetett az nehéz a mezőny többi tagjának.

részletek

Opel Dakar Team - Rajtra készen!

Egy laza, városnézõs nap a nagy nap elõtt. A mezõny a 40. Dakar ralira készül Limában, s mielõtt elkezdõdik az erõltetett menet, az utolsó órákat még pihentetõ programokkal töltötték a versenyzõk – a Szalay Balázs, Bunkoczi László kettõs például kirándult.

részletek

Szalay - Bunkoczi: Dakar-rajtra hangolódva

Az Opel Dakar Team párosa megérkezett Limába, s csütörtökön át is esett a 40. Dakar Rali rajtja előtti adminisztratív ellenőrzésen. Mivel a technikai gépátvételt már több mint egy hónapja, a Le Havre-i kikötőben megtartották, a Szalay Balázs, Bunkoczi László kettősnek van egy napja, hogy rákészüljön a valamivel több, mint két héten át tartó nagy menetre.

részletek

Opel Dakar Team: Teszt a lelke mindennek!

Az Opel Crossland X már úton van a Le Havre-i kikötőbe, ahol behajózik Dél-Amerikába, hogy időben megérkezzen a 40. Dakar Rali januári rajtjára, de téved, aki azt hiszi, hogy „kipróbálatlanul” kelt útra.

részletek

Szalayék elindultak a Dakarra!

A Hősök terén, ahogy az már lenni szokott pillanatok alatt nagy csődület támadt a csapat körül. Először csak a hatalmas szervizkamion és a tréleren csillogó-villogó, vadonatúj versenyautó, a különleges formájú Opel Crossland X látványa vonzotta oda a turistákat, majd meglátták, hogy ott vannak a versenyzők is, akik a nagy kalandra, a sivatagi show-ra készülnek.

részletek

Opel Dakar Team: Új autó, új kihívás

Az Opel Dakar Team fennállása során jó néhányszor szembenézett már a kihívással, amit egy új versenyautó építése jelent, és szerencsére mindig meg is felelt neki.

részletek

Szalayék rajthoz állnak a 40. Dakar Ralin!

A Szalay Balázs, Bunkoczi László kettős visszatér a Dakar Ralira! Az Opel Dakar Team párosa január 6. és 20. között a világ legjobb terepraliversenyzőivel méreti meg magát Peruban, Bolíviában és Argentínában, a 40. jubileumát ünneplő Dakaron.

részletek

Különleges párharc a Kincsem Parkban

A ló nem fél a versenyautótól. Akkor sem, ha a mutató végig a pirosban van és a 380 lóerős Opel Mokka motorja eszeveszetten üvölt.

részletek
Olvastad már?