Steward
Dezső Attila
Pontállások Versenynaptárak Pilóták Csapatok
2017. április 30. vasárnap

Steiner

Nem a középmezőnyről fog szólni ez az év

Az F1-es mezőnyből három istálló magasodik ki, a Haas pedig már most arra számít, hogy ez változatlan marad az idény végéig. Kevesebb figyelem övezi, de négy középcsapat között rendkívül kiélezett csata zajlik.

részletek

Betiltják a T-szárnyakat, vagy sem?

Nincs egységes álláspont a csapatok között, hogy veszélyesek-e a T-szárnyak és be kell-e őket tiltani, vagy a világon semmi veszélyes nincs bennük és nincs ok a betiltásukra.

részletek

„Az előzés idén a golyó méretétől függ”

A Kínai Nagydíj látványos manőverei láttán az F1 szereplői a DRS lenullázásáról beszélnek, Alex Wurz pedig sajátosan fejezte ki, hogy idén a bátor pilóták nyerhetnek pozíciókat.

részletek

„A Haas ismét elhallgattatta kritikusait”

Günther Steiner szerint csapata az Ausztrál Nagydíjon ismét megmutatta, nem véletlen az F1-es mezőny tagja. A Haas célja a szezonnyitón mutatott hasonló tempó fenntartása.

részletek

A Ferrari-motor már veri a Mercedest?

A Ferrari új Formula-1-es erőforrása már a tesztek után is úgy tűnt, hogy az idei évre talán a legerősebbre sikeredett. Most a GPS-mérések alapján többen úgy gondolják, ez nem feltevés, hanem tény.

részletek

Nagyon magabiztosak a Haasnál

Günther Steiner szerint az amerikai F1-es istállónál bizonyították, hogy az autójuk jó és gyors, ráadásul a tavalyi hibáikat is ki tudják javítani - megbízhatóvá kell válniuk, de pozitívan áll a dolgokhoz.

részletek

Levetették a Haasszal a mozgó T-szárnyat

Az F1-es Ausztrál Nagydíj első edzésén készült felvételeken jól látszott, mennyire mozgékony az amerikaiak T-szárnya – Günther Steiner szerint emiatt le is kellett őket szerelniük délutánra.

részletek

Szuper Ferrari-erőforrás?

Úgy fest, a Ferrari motorok komoly fejlődésen mentek keresztül a 2016-os évadhoz képest. Erre enged következtetni Günther Steinernek, a Haas csapatfőnökének nyilatkozata. Nagy lépést tettek előre az olaszok az erőforrás terén, ez a Haas-nak is jól jön, mivel szintén Ferrari motorokkal szerelik autóikat.

részletek

Grosjean még mindig aggódik a fékek miatt

Romain Grosjean továbbra is aggodalmát fejezte ki a Haas Brembo fékjei miatt. 2016 után úgy tűnik, az amerikai csapat életét ismét a fékek keseríthetik meg.

részletek

1,5 másodperc lehet a szakadék az élmezőny mögött

Ez az egyik középcsapat vezetőjének, a Haast irányító Günther Steinernek a meglátása, aki szerint egyértelműen megmutatkozik, hogy a Mercedes, a Ferrari és a Red Bull többet tudtak költeni a fejlesztésekre az új szabályok mellett.

részletek

„Lenyűgöző a Ferrari fejlődése”

A maranellóiak hatalmas előrelépést értek el az erőforrásaik terén – állítja a Haas F1 Team csapatfőnöke, aki saját alakulatával kapcsolatban úgy érzi, a középmezőnyben szerepelhetnek idén.

részletek

Felfüggesztés-ügy: Világosan szól a szabály

Egy F1-es csapatfőnök szerint most már egyértelmű, hogy mit tehetnek meg és mit nem - ha ezek után valaki kockáztatni akar és bevállal egy óvást, lelke rajta, szerinte nincs értelme.

részletek
Olvastad már?