Steward
Admin
Pontállások Versenynaptárak Pilóták Csapatok
2018. július 17. kedd

SafetyCar

Vettel nem aggódik az elvesztett vb-vezetés miatt

A Ferrari pilótája Kínához hasonlóan akár nyerhetett is volna az F1-es Azerbajdzsáni Nagydíjon, ám végül még a dobogóra sem állhatott fel, így már nem ő áll az élen az összetett pontversenyben.

részletek

Whiting a hétvége vitás ügyeit magyarázza

Miért nem kapott nagyobb büntetést Max Verstappen? Miért vártak a biztonsági autó pályára küldésével annyit, hogy az élmezőny néhány tagjának már ideje se legyen a bokszba hajtani? Az F1 versenyigazgatója mindent letisztáz.

részletek

Vettel a safety car időzítését nehezményezi

Az F1-es Kínai Nagydíj nagy fordulatát jelentette a féltávon beküldött biztonsági autó, ám a ferraris Sebastian Vettel szerint a beavatkozással Az FIA sportszerűtlen módon nyúlt bele a versenybe.

részletek

Tekintélyt parancsol a MotoGP új safety carja

A vadonatúj BMW M5 lett a MotoGP biztonsági autója: tekintélyt parancsoló, ahogyan az alábbi klipben párban felvonul a katari felhőkarcolók között.

részletek

Idegörlő F1-es újraindítások várhatók

Az eddig alkalmazott repülőrajt helyett már az idei évtől állórajttal indíthatják újra az F1-es futamokat. A megoldás izgalmakkal kecsegtet, ám jelentős veszélyeket is rejt magában.

részletek

Leon CUPRA: A Superbike-vb biztonsági autói

A Superbike vb-n 13 futamot rendeznek, hét gyártó vesz részt a versenysorozaton, egy futamban 28 motorversenyző van a pályán, és két biztonsági autó ügyel a verseny biztonságára.

részletek

Bemutatkozik az új BMW M5 MotoGP Safety Car

Innovatív technológia a biztonságért a motorversenyzés elitmezőnyében: az új BMW M5 MotoGP Safety Car.

részletek

Hamilton nem érti, miért volt szükség safety carra

A Belga Nagydíjon győzedelmeskedő F1-es pilóta már a futam során megkérdőjelezte a biztonsági autó pályára hívásának jogosságát, a leintést követően pedig mesterkélt és NASCAR-szerű húzásnak minősítette ezt a versenybírák részéről.

részletek

Önvezető autók jöhetnek az F1-ben

A száguldó cirkusz a Formula-E által kikövezett úton haladhat tovább a jövőben, legalábbis az FIA technikai részlegét irányító Marcin Budkowski szerint.

részletek

A Safety Car utáni fékezgetés kifejezetten veszélyes

A biztonsági autós fázis végén az élen versenyző pilóták teljesen más helyzetben vannak, mint a kevéssel mögöttük jövők. Újabb kritikus hang jelent meg a hirtelen lefékezések miatti káosz és veszélyes szituációk elkerüléséért.

részletek

Grosjean szerint az idei Pirellik borzalmasak

Romain Grosjean több szempontból is erősen megkritizálta az F1 hivatalos gumiszállítóját, a Pirellit. Szerinte az autók gyorsaságát is gátolja és a működésük is túlságosan kiszámítható, kivéve hideg állapotban.

részletek

Így fosztott meg minket az SC a Hamilton-Vettel csatától

A Ferrari F1-es pilótájának futam végi tempóját látva akár másként is alakulhattak volna az események, ha a német a tervek szerint tudja lefutni versenyét korai bokszkiállása után.

részletek
Olvastad már?