Steward
Gellérfi-Csizmadia Gergő
Pontállások Versenynaptárak Pilóták Csapatok
2017. április 24. hétfő

Renault

A cápauszony sokkal korábbi találmány

Megoszlanak a vélemények, hogy az F1-es cápauszonyok szépek, vagy rondák. De mikor is találták ki? Sokan 2010-körüli időpontra teszik, pedig egyáltalán nem akkori újítás. A korai próbálkozások néhol vicces kinézetűek.

részletek

A Renault rájött, hogyan gyorsulhat a versenyeken

A Renault az időmérőkön jól teljesített idén, ám a versenyeken rendre visszaesett a tempója. Most viszont biztosak abban, hogy ráleltek a megoldásra és a futamon is jelentősen gyorsulnak.

részletek

Mit árul el a Renault koncepciója az F1 jövőjéről?

A francia istálló nemrég mutatta be elképzeléseit 2027-es autójáról, mely ízekre szedve sok mindent elmond arról, mi várhat ránk a száguldó cirkuszban tíz év múlva.

részletek

Prost: Kukába a jelenlegi motorokkal!

A sportág négyszeres világbajnoka jóval erőteljesebb motorokat akar látni az F1-ben – mint az ő idejére jellemző félelmetes turbót. Ha rajta múlna, a DRS szintén a múlté lenne.

részletek

Hülkenberg hosszú listája, amit nem szeret a Renault-ban

Nico Hülkenberg igencsak őszintén értékelte jelenlegi versenyautóját, a Renault R.S.17-et, miszerint nagyon hosszú a listája, amiket nem szeret az autójában.

részletek

A Red Bull kilép, ha a jelenlegi motorszabályok maradnak

A Red Bull F1-es főnöke szerint sürgősen változtatni kell a motorszabályokon, ellenkező esetben bizonytalan az istálló jövője a Formula-1-ben. A független motorgyártó ötlete azonban kissé merésznek tűnik.

részletek

A Red Bull nem engedi el Sainzot

Carlos Sainz karrierje több kérdőjelet is tartalmaz a jövőt illetően. Úgy tűnik, nemigen van út felfelé a Toro Rossótól a nagy csapathoz. Vajon nem feneklik-e meg a fiatal spanyol pályafutása a bikák fiókcsapatánál?

részletek

Ilyen lehet az F1 2027-ben

1340 lóerő, három verseny egy hétvégén, FanBoost, zárt pilótafülke. Ez csak néhány dolog azon elemek közül, amik tíz év múlva részei lesznek majd az F1 világának a Renault szerint, akik mát a jövő versenyautóját is megtervezték.

részletek

Perez le tudna mondani a rózsaszínről egy élcsapat kedvéért

Sergio Perez az elmúlt években kinőtte magát a fizetős pilóták státuszából és megmutatta, hogy számolni kell vele. Remekül érzi magát rózsaszínben, de nem titkoltan álmaiban vörösben látja magát.

részletek

A Red Bull aerodinamikailag fejlődött az első napon

Daniel Ricciardo vezette a Red Bullt a bahreini teszt első napján és a harmadik leggyorsabb kört autózta. A teszteken nem a sebességre, hanem a fejlesztésekre koncentrálnak és az ausztrál szerint léptek is előre.

részletek

Jöhet a megváltás Verstappenéknek?

Az idei év első három futama nem a Red Bullról szólt, de közeledik számukra a felemelkedés. Már Szocsiban is érkezhet egy fontos újítás, utána Barcelona és kicsit később Montreal is hoz egy óriási újdonságot.

részletek

Sajtóhír: Alonso újra a Renault-nál?

Egyes értesülések szerint a harmadik F1-es világbajnoki címére ácsingózó spanyol már meg is kezdte a tárgyalásokat korábbi csapatával – ő lehet Nico Hülkenberg társa a következő szezontól.

részletek
Olvastad már?