Steward
Gobodics Tamás
Pontállások Versenynaptárak Pilóták Csapatok
2018. szeptember 19. szerda

Pirelli

Kihívót kapott a Pirelli a 2020 utáni időszakra

Jean Todt, az FIA elnöke Monzában megerősítette, hogy „egynél több” gumigyártó jelentkezett a 2020-tól 2023-ig tartó időszakra kiírt pályázatra – sajtóhírek azt is tudni vélik, ki a másik érdeklődő.

részletek

Észszerű nevet kapnak a gumikeverékek

Megkönnyebbülhetnek a rajongók, akik a fejüket fogják a hiper, ultra, szuper előtagoktól és a szivárvány színeitől: 2019-től már csak kemény, közepes és lágy gumikról fogunk beszélni.

részletek

Két kötelező kiállás sem segítene a versenyeken

A háttérben folynak az egyeztetések, milyen gumiszabály pezsdíthetné fel a nagydíjak izgalmait. A Pirelli szerint minél több megkötést találnak ki, annál kevésbé lesz sokszínű a stratégia és eseménydús a futam.

részletek

Mozgalmas nyara van a Pirellinek

Az elmúlt hétvégék történéseit figyelve nem a „nyári uborkaszezon” kifejezés ugrik be először. Az autogumiplaza.hu, a Pirelli versenyabroncsok hazai forgalmazója nem unatkozik a nyár folyamán.

részletek

Nagy kihívás lesz mindenkinek a 18"-os kerekek bevezetése

A Formula-1 2021-ben lecseréli a szemünk által már jól megszokott 13”-os kerekeket, és 18”-osak érkeznek helyettük. Mario Isola beszélt a szükséges változtatásokról.

részletek

A Pirelli elégedett 2018-cal és magabiztos a jövő évvel kapcsolatban

Átlagos, „normális” tesztet zárt a Pirelli a Hungaroringen a gyár első embere, Mario Isola szerint. Az olasz szakember elmondta, a gyárnál alapvetően elégedettek az idei gumikínálat működésével, bár előfordulhatnak változások. Szóba került a jövő év is, holott még hivatalosan el sem dőlt, ki szállítja a gumit 2019-ben a mezőnynek.

részletek

Mercedes: Túl sokat kértünk Bottastól

Az F1-es Magyar Nagydíjon Bottas második helye sokáig érinthetetlennek tűnt, ám a finn többszörösen szerencsétlenül járva végül ötödik lett. A Mercedes utólag elvitte helyette a balhét.

részletek

Kérdés, hogy ezek után érkezik-e a Michelin

Hiába kíván visszatérni az F1-be a kétezres évek egyik nagy gumigyártója, az FIA által teremtett környezet több akadályt is a márka elé gördített. A 2020-as szezon okoz fejfájásokat.

részletek

Szponzortörténelem a Magyar Nagydíjakon

Egyetlen Formula-1-es verseny sem jöhet létre tőkeerős támogatók nélkül. Ez lehet az állam, de gyakrabban találunk példát egy tehetős szponzor segítségére. Nem volt ez soha másképp a Magyar Nagydíjak történetében sem, amelynek az elmúlt 33 kiírás során számos névadó szponzora volt már.

részletek

2021-től érkeznek a 18"-os abroncsok

Az FIA megnyitotta a gumiabroncs-beszállítói tendert a 2020 és 2023 közötti időszakra vonatkozóan, és az már biztos, hogy 2021-től 18”-os abroncsokat láthatunk a Formula-1-ben.

részletek

Ettől olyan jó a Haas tempója

Óriásit ugrott előre a Haas tavalyhoz képest, de ebben nem kizárólag csak a kitűnő Ferrari-motor a kulcs. A téli szünetben a legjobb embert szerezték meg ahhoz, hogy megértsék a Pirelliket.

részletek

Renault: A hátsó gumikra kell majd vigyázni

A 2018-as évben fontos szerepet játszanak az abroncsok, és nem lesz ez másként a Német Nagydíjon sem, a Renault technikai igazgatója, Bob Bell szerint ugyanis Hockenheimben is ez lesz a kulcskérdés.

részletek
Olvastad már?