Steward
Admin
Pontállások Versenynaptárak Pilóták Csapatok
2017. április 30. vasárnap

Motorok

Ez történt az F1-es motorkonferencián

Pénteken Párizsban találkoztak a sportág vezetői, az FIA munkatársai, az F1-ben jelenleg is szerepet vállaló és külsős autógyártók képviselői, hogy megtárgyalják, milyen irányt vegyen a sportág erőforrásaival 2020 után.

részletek

A Lamborghini lesz ott az F1-es találkozón az Audi helyett

Korábbi információk szerint az FIA pénteki motorkonferenciáján a Volkswagen Csoport is képviselteti magát az Audi révén, de kiderült, hogy mégsem a négykarikás márka lesz ott Párizsban.

részletek

Az Audi ott lesz a következő F1-es ülésen

Német sajtóhírek szerint a motorgyártók következő találkozóján a jelenleg érintett márkák mellett részt vesz a Volkswagen Csoportot képviselő Audi is.

részletek

Az F1-es történelem legrosszabb motorjai

Van, akinek a rögös kezdés után sikerül a helyes útra találnia, de egyes gyenge, nehéz, nagyméretű és megbízhatatlan motorok csúfos kudarcot szenvedtek az F1-ben. Olyanoknak is beletört a bicskája a versenyképes erőforrás építésébe, mint a Subaru, Porsche vagy Alfa Romeo…

részletek

Nagy kérdések a Renault-nál Melbourne előtt

A francia gyártó új motort épített a 2017-es F1-es szezonban, a teszteken tapasztalt megbízhatósági problémák miatt azonban bizonytalanok, hol is állnak a szezonnyitó előtt.

részletek

Így vélekedik új motorjairól a Renault

Bár a sajtó nagy része a Honda problémáit firtatta, a Renault is zaklatott felkészülésen volt, hiszen radikálisan átalakított erőforrásuk sem a gyári csapatnál, sem a partnerek autóiban nem teljesített az elvárások szerint.

részletek

Újra megváltozhatnak az F1-es motorok

A 2014-ben bevetett V6-os hibridek három évig még biztosan szolgálatot tesznek a sportágban, ám az F1 új tulajdonosa szeretne visszatérni az erősebb aggregátokhoz.

részletek

Üzemanyag-fogyasztási aggályok az Ausztrál Nagydíj előtt

Noha a csapatok öt kilogrammal több üzemanyagot használhatnak versenyenként 2017-től, a mérnökök a Barcelonában tapasztaltak után továbbra is aggódnak az első hétvégék miatt.

részletek

A társadalom akadályozná meg a hangosabb motorok visszatérését?

Az F1 egyik gyakran emlegetett rákfenéje, hogy hiába hatékonyabbak a V6-os hibridek, hangjuk elbújhat a nagyobb hengerszámú szívómotorok sivítása mellett. Az FIA elnöke úgy véli, a társadalmi nyomás az akadálya annak, hogy a sportág visszatérjen a régi hangzásvilághoz.

részletek

„Nem egészséges a motorok dominanciája”

Adrian Newey úgy véli, hogy az erőforrásokon kívül egyéb dolgoknak is érvényesülnie kellene a jó teljesítményhez az F1-ben. A Red Bull mérnöke az új szabályok negatív hatásairól is beszélt.

részletek

A Renault már idén utolérheti a Mercedest

Bár a franciák F1-es motorjait használó Red Bull kétszer is második helyig jutott a hibrid érában, azt a Renault is elismeri, hogy van hová fejlődniük: az ügyvezető szerint akár már idén pariban lehetnek az Ezüstnyilakkal.

részletek

Elárulta egyik legnagyobb hibáját a Ferrari volt elnöke

Már több mint két éve, hogy nem Luca di Montezemolo irányítja elnökként a Ferrarit, ezért ma már bátran vallja be, hogy mi volt az egyik legnagyobb hibája regnálása alatt.

részletek
Olvastad már?