Steward
Gobodics Tamás
Pontállások Versenynaptárak Pilóták Csapatok
2017. szeptember 25. hétfő

Gumik

„Más gyártók abroncsai jobbak voltak esőben”

Az Olasz Nagydíj időmérője két és fél órán keresztül állt szakadó eső miatt, amely ismét felkeltette az indulatokat a Pirelli esőgumijai ellen.

részletek

Hamilton önként vállalkozott tesztelésre

Úgy tűnik, hogy az F1-es pontverseny jelenlegi éllovasa a világbajnoki hajrára - és a jövőre - gondolva felelősségteljesebbé vált, hiszen önszántából döntött úgy, hogy tesztelni fog Szingapúr előtt.

részletek

Monzában is gondot okozhatnak a gumik

Az F1-es Belga Nagydíjon a Pirelli szokatlan vibrációt észlelt több csapat autóján is - az abroncsgyártónak a hétvégi olaszországi versennyel kapcsolatban is vannak fenntartásaik.

részletek

A Pirelli nem aggódik a vibrációk miatt

Éjszakába nyúló vizsgálat után az F1 gumiszállítója megállapította, nem kell aggódni az időmérőn látott furcsa jelenség miatt, ám néhány csapat ennek ellenére sem lett megnyugtatva. A Red Bull óvintézkedéseket tesz.

részletek

Miért nincs gumiháború az F1-ben?

Sokan visszasírják azt az időszakot, amikor több abroncsgyártó harcolt egymással a sportágban, ám a Pirelli egykori sportigazgatója elmondta, ennek miért nincs értelme manapság.

részletek

2018-ban érkezhet a hatodik F1-es Pirelli-keverék

A 2016-ban bemutatkozott ultralágy abroncsok a nagy igénybevételű pályákon is megállják a helyüket, ezért a sportág hivatalos beszállítója azt fontolgatja, hogy még egy lépéssel "lágyít" kínálatán.

részletek

Ekkor várható több információ a gumihibákról

Az F1-es Brit Nagydíj hajrájában Sebastian Vettel és Kimi Raikkönen bal első kereke is megadta magát, a Pirelli pedig elmondta, mikor derülhet ki a vizsgálat végeredménye.

részletek

A Pirelli válaszolt Hamilton kritikájára

Az F1-es pilóták sokat küzdöttek az abroncsokkal a bakui edzések során, Lewis Hamilton nem is titkolta véleményét - a gumigyártó sportigazgatója tisztázta magukat a kritikák alól.

részletek

Kukába megy a Pirelli kemény keveréke

Kifejlesztették, de teljességgel használhatatlannak bizonyult 2017-ben: a gumicég közölte, a hátralevő nagydíjak egyikén sem fog felbukkanni a narancssárga jelzésű keverék.

részletek

Miért voltak olyan gyorsak a kétezres évek F1-es autói?

A versenynaptár több pályáján még mindig olyan autók tartják a köridőket, melyek a kétezres évek derekán versenyeztek - de mi kell ahhoz, hogy a jelenlegi modellek utolérjék azok teljesítményét?

részletek

Feltartásözön jöhet az időmérőn

A Pirelli félelmei szerint az F1-es Monacói Nagydíj kvalifikációján hatványozottan előfordulhatnak feltartások, ugyanis a csapatok a megszokottnál nehezebben tudják üzemi hőmérsékletre melegíteni abroncsaikat.

részletek

Ez lehet az egyik oka a Red Bull szenvedésének

A Milton Keynes-i F1-es istálló az előzetes várakozásokat alulmúlva teljesít az idei szezonban - a csapatfőnök Christian Horner rávilágított egy problémára, amely gyengébb produkciójuk kulcsa lehet.

részletek
Olvastad már?