Steward
Strommer Benjamin
Pontállások Versenynaptárak Pilóták Csapatok
2018. január 23. kedd

FIA

Vétójogával is élt a Ferrari a tegnapi ülésen

Tegnap ülésezett az F1 Stratégiai Csoportja, ennek során pedig számos téma terítékre került. Több aerodinamikai változásra is számíthatunk 2019-ben, ám nem ment minden beszélgetés zökkenőmentesen.

részletek

Lauda: Hagyják már ezt a fehér vonalas szabályt

Niki Lauda ismételten nemtetszését fejezte ki a pályaszéli határok szabályozása miatt, mert szerinte ez megint arcul csapás a versenyezni akaró pilóták számára. Ráadásul a megítélés mindig változó.

részletek

Megkönnyítenék a magas pilóták életét

Könnyen lehet, hogy egy 22 éves szabálytól válik meg az F1. Ma ülésezik a Stratégiai Csoport, és számos érdekes téma kerül majd terítékre. Többek között az új motorokról is szó lesz.

részletek

Újabb nagyágyú csatlakozott Ross Brawnhoz

Elismerés jár a Formula-1-nek, amiért az elmúlt időszak legnagyobb mérnökeit és csapatvezetőit sikerül a szabályalkotó testületbe csábítania: most egy McLaren-vezér akadt a horogra.

részletek

A költségvetési sapka önmagában nem megoldás

Jean Todt, az FIA elnöke úgy véli, a kiadások mesterséges korlátozása önmagában még nem oldja meg a Formula-1 túl magas költségeinek problémáját, más lépésekre is szükség van.

részletek

Mennyire jó ötlet az egységes motor?

2009 után ismét felmerült az ötlet, hogy néhány év múlva teljesen egységesítenék az erőforrásokat, nemcsak a Formula-1-ben, hanem máshol is. Az elképzelés megosztja a közvéleményt.

részletek

Renault: Nem a titkos adatokat akartuk

A francia gyári istálló kijelentette, hogy Marcin Budkowski szerződtetése egyáltalán nem azért történt, mert a riválisok titkos adatait kívánták megszerezni. Igaz, nem mindenki osztja a véleményt.

részletek

Van, aki szerint nem is kell több előzés

A szélesebb autók és az aerodinamikai változtatások miatt idén jelentősen visszaesett az F1-ben az előzések száma, ám az FIA technikai igazgatója szerint ezzel nincs is probléma. Ő másban gondolkozik.

részletek

2020-ra mindenhol használni fogják a halót

A Formula-1 a jéghegy csúcsa: a halo küldetése, hogy ne csak maroknyi embert védjen, ezért a királykategóriában való alkalmazásnál is fontosabb, hogy széles körben minél hamarabb elterjedjen.

részletek

Minden trükkös felfüggesztést tiltana az FIA

Bár már javában zajlik a 2018-as Formula-1-es autók fejlesztése, az FIA még múlt héten is egy, az autók működését erősen befolyásoló szabályról értesítette a csapatokat.

részletek

Ross Brawn reagált a motorhang hiányára

Motorfronton a helyzet nem egyszerű. A jelenlegi szállítók nem akarnak változást, a Formula-1 vezetése azonban az új gyártókat és a rajongókat is szeretné a száguldó cirkuszba vonzani.

részletek

Newey: Ki kell találni valamit a halo helyett

Sokan megszólaltak már a 2018-ban bevezetett fejvédő eszközt illetően, ezúttal mérnöki szemmel láthatjuk a halót, ugyanis Adrian Newey beszélt a glória előnyeiről és hátrányairól.

részletek
Olvastad már?