Steward
Admin
Pontállások Versenynaptárak Pilóták Csapatok
2018. július 16. hétfő

DRS

Raikkönen sem lelkesedik az új DRS zónáért

A Ferrari biztatóan kezdte a pénteki szabadedzéseket, különösen Sebastian Vettel volt elemében. Finn csapattársa szerint az új aszfaltréteg furcsa, a speciális DRS szakasz pedig felesleges.

részletek

Vettel: Még jobban kettészakítják a mezőnyt

Sebastian Vettel aggályait fejezte ki a Silverstone-ban bevetendő harmadik DRS zóna miatt. Szerinte ezzel is a topcsapatoknak kedveznek és még inkább nehezítik a középmezőny dolgát.

részletek

Mercedes: Legyen korlátlan DRS-használat

Az előzések hiánya a jelenlegi Formula-1 gyenge pontja. A címvédő istálló csapatfőnöke úgy gondolja, ne csak két-három zóna legyen, hanem a pilóta tetszőleges időpontban nyithassa a DRS-t.

részletek

Kanyarban is lehet használni DRS-t Silverstone-ban

Ilyen még nem volt, mióta kitalálták az állítható hátsó szárnyat 2011-ben: az első két kanyarban nyitva lehet hagyni a DRS-t – a pilóták bátorságán múlik, élnek-e a lehetőséggel.

részletek

Hamilton szerint itt sem lesz előzés

Ausztriában is bevetettek egy harmadik DRS-zónát, hogy több akciót láthasson a közönség. Lewis Hamilton azonban a legkevésbé sem optimista ilyen téren, nem lehet közelről követni a riválist.

részletek

Ha Montreal, akkor sok előzés

Montrealban általában nem okoz gondot az előzés a hátsó, hosszú egyenesnek köszönhetően. Az FIA azonban így is bevet egy harmadik DRS-zónát is, hogy még izgalmasabb legyen a verseny.

részletek

A Red Bull is megtámadta a Ferrarit

Hetek óta folyamatos gyanúsítgatás és támadás alatt a Scuderia, most egy újabb fejezettel bővül a történet. A bikák azzal vádolják az olasz istállót, hogy szabálytalan DRS-sel szerez jogosulatlan előnyt.

részletek

Az F1 2021-ben kukába dobná a DRS-t

A nyitható hátsó szárny az F1 jelenlegi „szükséges rossz” megoldása, amitől több szakember is legszívesebben megszabadulna. Az FIA is pont erre törekszik, ám akármilyen autókkal ez nem célravezető.

részletek

Több előzést láthatunk Melbourne-ben?

A tavalyi, igen kevés előzést hozó idénynyitó negatívumát nem szeretné megismételni az FIA, így újabb DRS zónát helyez el a pálya egy másik pontján. Vajon ettől valóban több pozíciócsere lesz?

részletek

Brawn alig várja, hogy ne legyen DRS

A pilóta által állítható hátsó vezetőszárny az előzések elősegítésének érdekében született meg hosszú évekkel ezelőtt, a Formula-1 vezetése azonban szívesen elhagyná a rendszert a későbbiekben.

részletek

Több DRS-t akar a Ferrari főnöke

Maurizio Arrivabene szerint a grid girlök helyett az unalomba fulladó versenyekkel és az előzések növelésével kellene foglalkozni.

részletek

Hamilton nem élvezte túlzottan az előzéseket

Lewis Hamilton az egész világot bámulatba ejtette a Brazil Nagydíjon mutatott fantasztikus felzárkózásával. Ő maga azonban úgy véli, manőverei nem kifejezettek őt dicsérik.

részletek
Olvastad már?