Steward
Admin
Pontállások Versenynaptárak Pilóták Csapatok
2018. november 18. vasárnap

Aerodinamika

Csapatvezetők: Visszalépés a 2019-es szabály

Több csapatfőnök is úgy gondolja, a Formula-1 hatalmas visszalépést szenved el a 2019-es aerodinamikai megkötésekkel. Az autók kinézete romlik, előzésből viszont nem lesz több.

részletek

A Toro Rosso-Honda a legjobb hatban

Egyre sűrűbben köszönthetjük a Toro Rosso pilótáit a középmezőny első felében. A Honda új, igen erősnek tűnő motorján túl ezúttal már a fejlesztett aerodinamikai csomag is hozza az elvártakat.

részletek

Verstappen: Most van a legjobb esélyünk nyerni

Max Verstappen tavaly könnyed győzelmet aratott Mexikóban, idén ennek megismétlésére készül. Kiváló alap ehhez Austinban nyújtott teljesítménye, ahol a 18. helyről jött fel másodiknak.

részletek

A rondább autókkal sem lesz könnyebb előzni?

Max Verstappennek kétségei vannak afelől, hogy a jövő évi aerodinamikai változtatások valóban sokat segítenek az előzések tekintetében. Ellenben sokkal csúnyábbak lesznek az autók 2019-ben.

részletek

A McLaren feláldozta az évet 2019-ért

Nagyjából sejthető volt korábban is, de a McLaren sportigazgatója elismerte, hogy látványos formaromlásuk hátterében az áll, hogy minden erejükkel a 2019-es versenyautóra összpontosítanak.

részletek

400 méternyi szabad pálya egy tiszta körért

Olyan érzékenyek a mai F1-es autók a szélárnyékra, hogy olykor hét másodperces előnyre van szükségük egy tiszta időmérős körhöz – állította Carlos Sainz, aki már az új első szárnyak bevezetését várja.

részletek

Fejlesztésekért esedeznek a Toro Rossónál

Komolyabb frissítési csomagban reménykednek a faenzai istálló pilótái, ám ezúttal nem a motort érzik gyengének, hanem inkább a karosszériát. A Honda is új fejlesztéssel készül a következő hetekben.

részletek

Newey: Miénk a legjobb autó, még sincs esélyünk

A Red Bull főtervezője komoly frusztrációt érez amiatt, hogy aerodinamikailag a legjobb autóval rendelkeznek a bikák, ám mégsem harcolhatnak a világbajnoki címért. Mit várnak jövőre a Hondától?

részletek

Szirotkin: Ezt az autót vezetni harc a túlélésért

Fennállása legpocsékabb időmérő edzésén van túl a Williams istálló, pilótáik hatalmas hátránnyal teljesen utolsóként végeztek. Ha hátrányukat lefelezik, akkor is kiestek volna a Q1-ben.

részletek

Alonso már bizakodóbb a 2019-es McLarennel

Bár még nem döntött arról, mihez kezd jövőre Fernando Alonso, legutóbbi nyilatkozatában már a jövő évre tervez, ami arra engedhet következtetni, hogy nem hagyja el a McLaren-Renault-t.

részletek

Ismét csúnyábbak lesznek az F1-es autók?

A száguldó cirkusz 2019-es aerodinamikai szabályai ismét felboríthatják a jelenlegi F1-es autók arányosságát. Van olyan szakember, aki már a 2009 utáni „hótoló” időszakot emlegeti.

részletek

Három tized menny és pokol között

Hihetetlenül szoros idén a középmezőny, két-három tized dönt kitűnő rajthely és a Q1-es kiesés között. A Red Bull fiókcsapata pedig éppen annak áldozata, hogy nem képesek konzisztensek lenni.

részletek
Olvastad már?