DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. április 23. kedd
Egyéb

Jövőbe mutató filmet mutatott be a BMW

A BMW Group centenáriuma alkalmából kidolgozott „THE NEXT 100 YEARS“ vállalati kampány egy újabb jövőbe mutató rövidfilmmel folytatódik.

Új korszak kezdődött. Erre a központi üzenetre épül a BMW Group március 22-én debütált legújabb rövidfilmje, amely már a vállalatcsoport összes online felületén megtekinthető. „A NEW ERA” címet viselő alkotásban most először látható egymás mellett a BMW Group centenáriuma alkalmából bemutatott négy futurisztikus járműtanulmány. A világ vezető prémium autó- és motorkerékpár-gyártó vállalata egy évvel fennállása századik évfordulója után újra előtérbe helyezi „THE NEXT 100 YEARS” kampányát.

„A NEW ERA” a vállalatcsoport második olyan rövidfilmje, amelyben a BMW Group négy prémiummárkája, a BMW, a MINI, a Rolls-Royce és a BMW Motorrad egy közös, holisztikus jövőkép vízióját vetíti előre.

Azáltal, hogy a virtuális vásznon most először gurul egymás mellé a BMW Group négy futurisztikus járműtanulmánya, „A NEW ERA” a vállalatcsoport centenáriumára kidolgozott „THE NEXT 100 YEARS” vállalati kampány kiváló folytatása. A jövőbe mutató járműtechnológiák és az úttörő innovációk mindig is a BMW Group márkaarculatának meghatározó alappillérei voltak – azon példaértékű, kiváló szaktudással rendelkező tervezőmérnökeinknek köszönhetően, akik munkájuk során a mobilitás iránti szenvedélyükből merítik az ihletet.

a-new-era-new-bmw-video



A BMW Group fennállásának századik évfordulójára egy kreatív televíziós reklám is készült, amely első ízben mutatta be a vállalatcsoport interaktív jövőformáló szerepét, hatékony fejlődési- és gyors alkalmazkodási képességét, valamint technológiai innovációk iránti elköteleződését és átfogó társadalmi felelősségvállalását. Az „Együtt történelmet írunk. A holnap történelmét” címet viselő alkotás („Together, we’re creating history. The history of tomorrow”) a BMW Group előretekintő vállalati szemléletét nyomatékosította.

„A NEW ERA” ezt a perspektívát gondolja tovább: a vállalatcsoport legújabb rövidfilmjében a jövő már elkezdődött, az alkotás a korábbi televíziós reklámra adott egyfajta válaszként kelti életre a BMW Group futurisztikus járműtanulmányait és a jelenben válaszolja meg a közeli jövő technológiai kérdéseit.

A mobilitás adta határtalan szabadság a bárhova, bármikor és bármeddig vezető utat jelenti. A BMW, a MINI, a Rolls-Royce és a BMW Motorrad járműtanulmánya a márkára jellemző stílusjegyek alkalmazásával testesíti meg mindezt, miközben mindegyik koncepció az automatizált járművezetést, a személyre szabhatóságot, az innovációk adta átfogó biztonságot és az intelligens járművek hétköznapi jelentőségét helyezi a középpontba. „A NEW ERA” címet viselő alkotás ráadásul a vállalatcsoport innovációs erősségének egyéb területeire, így például az elektromos mobilitásra, a közösségi autómegosztásra és az intelligens járműkapcsolatokra is kiemelt hangsúlyt fektet.

„A „THE NEXT 100 YEARS” vállalati kampány nem csupán egy centenáriumi ünnepség-sorozat volt. Központi filozófiánk, amely szerint folyamatosan a jövő kihívásain dolgozunk és egyre újabb innovációs mércét állítunk fel, napról napra meghatározza munkánkat a BMW Group-nál. „A NEW ERA” címet viselő rövidfilmben is ezt hangsúlyozzuk és eszerint dolgozzuk ki vállalati stratégiánk elkövetkező hónapjait, illetve éveit” – mondta Bill McAndrews, a BMW Group vállalati kommunikációért, termékkommunikációért és kommunikációs stratégiákért felelős részlegének vezetője.

„A NEW ERA” széles körben beépül a BMW Group digitális kommunikációjába, a vállalatcsoport összes felületén és közösségi csatornáján megtekinthető lesz. A rövidfilmet Los Angelesben és Bangkokban forgatták. Az alkotást a BMW Group megbízásából az Interone kreatív ügynökség készítette.

„A NEW ERA” hamarosan a BMW Welt „Double Cone” csarnokában megtekinthető „BMW Group Future Exhibition” névre keresztelt tárlathoz is csatlakozik.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: