DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. március 29. péntek
Egyéb

Giuliák, celebek és szép lányok

Az Alfa Romeo és a Playboy közös rendezvényén nem csak az újságírók próbálhatták ki az új Giuliákat, hanem a hírességek és a címlaplány is.

A legfrissebb hírek az Alfa Romeóval kapcsolatban, hogy a Giulia eladásai meredeken emelkednek. Nem sokkal a gyártás beindítása után már ott loholnak a német prémium gyártmányok mögött, megelőzve pl. a Jaguar XE-t. A gyönyörűségeket a Hungaroringen lévő vezetéstechnikai centrumban próbálhatták ki a celebek és az újságírók. A 180 és 150 lóerős dízelek közül lehetett választani, színesítette még a palettát két Giulietta és egy Mito, mindhárom dízel volt.

Mielőtt az újságírók neki vágtak volna a három próbának, előtte lezajlott a „celeb futam”, ahol négy ismert ember mérkőzött meg egymással. Zsidró Tamás sztár fodrász már többször járt a vezetéstechnikai centrumban, neki a sikerélményt az jelentette, hogy a rántópados próbát most tudta csak úgy végig csinálni, hogy nem pördült meg. Zsédának nem volt új az olasz életérzés, mert a Lancia márkának volt az arca.  A házigazdája Rákóczi Ferenc rádiós műsorvezető volt.

Szentgyörgyi Rómeó személyi edzőnek és Zsédának is meggyűlt a baja kézi kapcsolású váltós autókkal. Az Alfa Spider tulajdonos műsorvezető kérdésére adott válaszokból kiderült, a gondot az jelentette, hogy a celebek automataváltós autóval járnak a dolgos hétköznapokban. A negyedik híresség Miklós Csaba borász volt. A viadalt és az alfás ajándékcsomagot Zsidró Tamás nyerte.

A Playboy legutóbbi számában szereplő Naszádos Dorina jelenlétével emelte a rendezvény fényét, abban az élményben is része volt, hogy Rákóczi Ferenc megautóztatta a szénszálas vázú, kétüléses 4C-vel.



A Giuliákkal ismét jó tapasztalatokat sikerült szerezni, a friss autók nagyon jól kezelhetőek, a belsejük pazar, élvezetes a hátsóhajtás, mert a bekapcsolt menetstabilizáló hagy helyet a játéknak. A vizes műgyantával borított körpályán bontakozott ki igazán ez a fajta hajtásmód: pár méter keresztbe menést engedélyezett az elektronika. Ez nagyon szórakoztató volt, főleg úgy, hogy biztonságos körülmények között történt és kb. 30-35 km/órás sebességnél... Ez is igazolta, hogy igazán vezető központú autó a Giulia, mert az alacsony üléshelyzet, a hátsóhajtás, a jó futóművek és a könnyű karosszéria nagyon élvezetes és esztétikus elegyet alkot. 

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: